måndag 3 november 2008

Böner..

Jag vet inte om jag talat klarspråk för er om min situation om boendet just nu... Bad ju er tidigt i min blogg att ni gärna fick be för att jag skulle få något permanent boendet. Nu har ju nämligen fått boende inne i stan hos en av mina fastrar här i Uppsala. Ett riktigt bönesvar om ni frågar mig! Tack Gud och tack för era böner, bönens kraft är stor! De som vet något om hur det är att skaffa boende i en studentstad kan färstå min lättnad ännu mer.

Så, imorgon drar flyttlasset från Knivsta in till stan. Fortsätt gärna att be för mig och för fösamlingen jag är i. Våga vara frimodig och hör gärna av dig till min om det är något i min praktik du undrar över eller om ja, vad som helst!

Ja, du kan gärna få be för den konferensen som jag kommer att vara på (jag kommer att medverka lite här och lite där det behövs) här i Uppsala nu i helgen, Livsväg heter den. Det kommer att vara möten, seminarier och mycket annat!

Pröva allt och behåll det goda som Paulus sa!
-rätta mig om jag har fel, visst var det Paulus?

Love E!

Inga kommentarer: